پسرای خوشششگل(سری دوم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
بازدید : 3029
نویسنده : admin

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نداا در تاریخ : 1393/10/20/fun-ax - - گفته است :
هیشکدوم از عسکا واسم باز نشووود
پاسخ: آره عزیزم نمیدونم چرا اینطوری شدن...بعده امتحانا درستشون میکنم

<-CommentGAvator->
بیاتابترکی ازخنده در تاریخ : 1393/5/4/6 - - گفته است :
وبته خیلی قشنگ است

<-CommentGAvator->
کاوه در تاریخ : 1393/4/14/6 - - گفته است :
سلام داداش،لینکت کردم فقط زحمت بکش منو با اسم:
آبتاب (تفریح و سرگرمی)
لینک کن.مرسی

<-CommentGAvator->
sonygirl در تاریخ : 1393/4/13/5 - - گفته است :
همیشه وقتی تو زنــدگی به بـن بــست میخورم

یا ناامــید میشم یا احســاس میکنم کسی دوستــم نداره

و یا آدم مفــیدی نیستم،

یه حـس خــوب بهم میگه ناامـــید نشو و ادامـه بده... من حواسـم هست....

مطمئنم این حــس همون خــداســت!

لحــظه هاتـون پر از خـــدا باشه... خیلی حــس خـوبــیه....

<-CommentGAvator->
:·•●’✿ᗩᔕᗩﬡᗩ✿‘●•· در تاریخ : 1393/4/13/5 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
nazanin zahra در تاریخ : 1393/4/11/fun-ax - - گفته است :
هیچکدوم از عکسا واسم باز نشد
پاسخ: مرسی سرزدی....شاید سرعت نتت پایینه

<-CommentGAvator->
MAHTAB در تاریخ : 1393/4/9/fun-ax - - گفته است :
تو کفشون موندم والا:):):):):):):)

<-CommentGAvator->
آرام در تاریخ : 1393/4/9/1 - - گفته است :
تفاوت زیادیست میان من و تو...
تو بایدامتحان باکرگی بدهی ولی انگار من باکره به دنیا امده ام
و باکره از دنیا میروم نگاه هرزه من حد و مرزی ندارد ولی نگاه
معصوم تو بایدفقط زیر پاهایت راببیند
من برای رسیدن به تو نقش ها بازی میکنم وآخر سر
نقش فاحشه را به تو میدهم..
من از دیدن تو در کوچه بن بست خوشحالم و تو از دیدن من
گریان...
خدا حسودیم میشود چرا او حوا ماند
ولی من دیگر آدم نیستم...!

<-CommentGAvator->
آرام در تاریخ : 1393/4/9/1 - - گفته است :
هیچکدوم از عکسات واسم قابل رویت نبود
به هر حال وب جدیدت مبارک
پاسخ:عه چرا آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مشکل از سرعت اینترنتته . یا مرورگرت

<-CommentGAvator->
yalghiz در تاریخ : 1393/3/21/3 - - گفته است :
اینا واقعا هستن؟
آخیییییییی دلم به حالشون سوخت
خدایا شکرت...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به فان عکس خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان عکس و آدرس fun-ax.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com